Obserwatorzy

środa, 27 marca 2019

Lokalny patriotyzm

Dziś w mojej szkole odbyło się spotkanie z pisarką i poetką, która pochodzi z mojego miasta. Wspinały, ciepły człowiek. Znam ją osobiście z "ogólniaka", jak również z konferencji metodycznych. Elżbieta Stępień zaprezentowała 2 pozycję: "Ta kobieta"-książka, skłaniająca do przemyśleń nad związkami damsko-męskimi oraz "Wszystko się może zdarzyć"- pełna przygód propozycja dla dzieci.
Uczniowie chętnie słuchali o przygodach Małgosi i Axela...ale oczywiście wszystkiego można dowiedzieć się sięgając do książki
 A tak pięknie kwitnie wierzba,,,chyba wiosna idzie:D:D:D

4 komentarze:

  1. Miejscowi Twórcy są wyjątkowo cenni, bo są kimś, kto zna najlepiej środowisko, ludzi, ich pragnienia. Staram się zawsze chodzić na takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książkę Ta kobieta i gorąco ją wszystkim polecam. Jej lektura, m9cno mnie oruszyla. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam tej przyjemności żeby znać jakiegoś pisarza, czy innego artysty. Mam za to parę książek z dedykacją autora ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)