Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

Moje pierwsze candy

Niedługo już będzie 4 tysiące odwiedzin mojego bloga, w związku z tym chciałam ogłosić moje pierwsze candy:)

Przedmiotem candy są:
*piękna,nowa książka Danielle Steel "Album rodzinny",
*cztery serwetki trójwarstwowe, 
*wstążka szer. 30 mm w kolorze białym, długość 3m
*wstążka szer. 30 mm w kolorze lekkiego różu, długość 1,60 m


Zasady candy:
*candy jest dla osób prowadzących bloga,
*zapisy trwają od dziś do 31.01.2013 r.,
*zostawić pod postem komentarz z chęcią uczestniczenia w zabawie oraz swój adres mailowy,
*dołączyć do obserwatorów mojego bloga,
* wkleić na swoim blogu banerek i podlinkować.

ŻYCZĘ WSZYSTKIM  POWODZENIA :)

16 komentarzy:

  1. Zapisuję się! :D Może szczęście się do mnie uśmiechnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuje sie do zabawy i zapraszam cie po wyróznienie
    zapraszam po wyróznienie http://nowinkinowinki.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-libster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez dopisuje sie :) http://kreatywnastronazycia.blogspot.ch/ - moj adres mailowy- jkasia4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z miłą chęcią się zapisuję na Twoje Candy :)
    Może los się do mnie uśmiechnie.
    Banerek umieszczony:
    http://evebellart.blogspot.com

    meil: eva.kwiatkowska@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie po wyróżnienie :)
      Szczegóły tutaj:
      http://evebellart.blogspot.com/2013/01/kotek-i-moje-drugie-wyroznienie.html
      Gratuluję :)))

      Usuń
  6. I ja przyłączę się do Twojej zabawy :)))
    avrea73(at)gmail.com
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film na podstawie tej książki i bardzo mi się podobał. Z chęcią przeczytałabym teraz książkę, zatem ustawiam się w kolejce:)
    weronikakunikowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę chętnie bym przeczytała, a i przydasie wykorzystam :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Uwielbiam książki :) A i przydasi nigdy za wiele :) Pozdrawiam serdecznie :)
    trojanda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także się zgłaszam :)
    e-mail: kargam21@gmail.com
    Informacja o candy na blogu:
    http://made-by-karolaa.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuję się do kolejki!
    @: eldorado142@wp.pl
    zapraszam do mojej zabawy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :) zgłaszam swoją chęć na Twoje candy :) prowadzisz bardzo ciekawego bloga, zatem dodaje do obserwowanych i zapraszam Cię do mnie, również na candy :)

    pozdrawiam,

    Kora

    www.koraszyje.blogspot.com
    karolka312@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa obserwatorka usawia się w kolejce.
    ZApraszam do mnie w odwiedziny:)
    http://mariolka1986.blogspot.com/
    mariolka1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią dołączam do ogonka ;) Pozdrawiam cieplutko ;) charmonia@gazeta.pl
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)