Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Wymianka herbacino-kawowa

Miałam przyjemność brać udział w wymiance herbaciano-kawowej, którą zorganizowała Iza. Moją wymianką była MruMru.
Oto co dla niej przygotowałam.
Dla mnie prezent przygotowywała Katalin.
Czekoladka i wafelek już znikły zarekwirowane przez synów, a ta cudna zawieszka będzie prezentem dla córki za zaliczoną sesję egzaminacyjną:)
Bardzo dziękuję organizatorce i mojej wymiankowej parze za zabawę:)
I jeszcze kilka migawek (zdjęć dekoracji) z zabawy karnawałowej, która była wczoraj u mnie w pracy




4 komentarze:

  1. Dzięki za udział w moim candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w mojej wymiance.
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie. Wpadłam podziękować za udział w moim Candy. Bardzo ładnie tu u Ciebie i "cieplutko" (mam na myśli cieplutkie kominy i szaliczki)a i biżuteria bardzo oryginalna. Chętnie zostanę na dłużej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)