Obserwatorzy

czwartek, 12 września 2013

Różności

W minioną niedzielę zawędrowałam,a właściwie zajechałam do Spały na Jarmark Rękodzieła. Pogoda cudna,miejsce piękne, troszkę się pogubiłam w Tomaszowie,ale pomogło udawanie blondynki i droga się odnalazła;)
Po jarmarku chodziłyśmy z córką długo,oj długo. Szkoda,że nie przyjechałam TIR-em z workiem pieniędzy, podobało mi się prawie wszystko.Rękodzieła było jednak najmniej. Dużo rzeczy przedwojennych polskich i niemieckich, piękne porcelanowe serwisy i inne cudeńka. Bardzo dużo śmieci z lat 70-80-tych. Troszkę współczesnej "chińszczyzny". Wspaniałe regionalne jadło.
Oglądających dużo, kupujący mało. Odstraszały ceny, które były zbyt wygórowane -moim skromnym zdaniem.
A to mój zakup,jeden z wielu,choć pozostałe to "drobnica".
Agrafka, duża,zielona z pięknym złotym oczkiem.Cudna, super do zapięcia szala lub jakiejś narzutki.
I jeszcze coś co podpatruję, aby kiedyś w ogródku umieścić. Kolorowy,kwiatowy wóz.
Na koniec ostatnio poczynione bransoletki.
Taka zwykła,z ceramicznych dużych koralików miętowych i fioletowych ozdobiona zieloną kulką.
Jesienna ze szkła weneckiego z różyczkowymi przekładkami,pięknie odbija promienie słońca.
I ostatnia pasująca do jeansu i białej bluzki.
Wiem,że bransoletek mam za dużo,ale...ja je bardzo lubię nosić:)







10 komentarzy:

  1. Chętnie bym tam pobuszowała!
    Agrafka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie spędzony czas :)
    bransoletek nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są piękne; agrafka tez na pewno się przyda. Jarmark prezentuje się bardzo ciekawie, przynajmniej sobie pooglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciła mnie ta jesienna bransoletka - istne cudo.
    Dawno nie byłam już na takim jarmarku. Wśród takiej zbieraniny można czasami znaleźć prawdziwe perełki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam osoby , która by nie lubiła kupować i buszować po jarmarkach, bazarkach itp. agrafkę wyszperałaś superowo, do bransoletek , które są urocze a szczególnie ta druga jest wspaniała pozdrawiam Dusia [wóz to świetna ozdoba do ogrodu , ja już mam]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez uwielbiam jarmarki i targi staroci, ale masz rację...czasami ceny są z kosmosu;) Piękne bransoletki. Dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne bransoletki :) ich nigdy za wiele:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki świetne, te ze szkła weneckiego podobają mi się najbardziej. Masz rację, na takie targi to najlepiej z worem pieniędzy jechać, bo człowiek od nadmiary cudowności głupieje:) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. broszkę, kupiłaś super, ja też uwielbiam robić bransoletki, ale ostatnio nie mam jakoś weny na nic, ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie, ceny na jarmarkach staroci ostatnio co raz wyższe i co raz trudniej znaleźć coś fajnego za rozsądną cenę. A kolorystyka broszki naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)