Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2013

Święta, święta i...

Bardzo serdecznie chciałam powitać  w moich progach nowych obserwatorów.Zapraszam i proszę się rozgościć:)
Tak bardzo wyczekiwane Święta już zakończone. Jest  to owszem jeszcze czas okołoświąteczny,ale każdy już wraca szybko do swoich spraw,obowiązków.Dobrze,że za chwilkę znowu troszkę wolnego i przed nami cały nowy rok pracy.
Jak to zawsze po świętach zaczęły się sezonowe wyprzedaże. Wyruszyłyśmy z córką pobuszować po sklepach. Dużo ciekawych obniżek w tzw. Wszystko po ...zł.
I w jednej z drogerii R...n udało nam się rano trafić na przecenę rzeczy świątecznych po...0.01 zł lub 0,99 zł-za całe pudełka ozdób i cały strój św. Mikołaja.
Córce najbardziej spodobały się ozdoby w stylu modowym:)pantofelki,torebeczka i oczywiście szminka:)
Te cudeńka to...ozdoby choinkowe.
Od wczoraj w nocy a właściwie od dziś w nocy przybył nam jeden domownik. Ciemna nocą obudził nas skowyt jakiegoś czegoś. Mój najmłodszy nie bacząc na nic ubrał się i o pierwszej w nocy poszedł szukać co to jest. Na skwerku nieopodal nas znalazł psinkę. Malutkie,drobniutkie...ok 15cm wysokie i ok 30 cm długie. Ciężko określić wiek,wg mnie to już staruszek.ciekawe czy się zgubił czy....został wyrzucony.Najgorsze,że on się boi nas,choć powoli już przyzwyczaja się. Dostał w spadku stare legowisko Cosmo. Jednak teraz jak mamy wolne możemy pilnować,aby nasz domowy pies nie zrobił krzywdy nowemu.Zazdrosny jest okrutnie i na dodatek większy i cięższy,łapą mógłby niechcący krzywdę zrobić. Dałyśmy ogłoszenia,może znajdzie się właściciel lub jakaś dobra dusza,która weźmie malucha. 
I jeszcze zdjęcia z zaległej wymianki,która organizowała ZuZanna.
Moją para była Kinga, do której wysłałam 
  • przepiśnik
  • zakładkę,bransoletkę,świeczki i kartkę
  • ozdoby choinkowe i bombkę 
  • troszkę słodkości i przydasi

Od Kingi dostałam

  • zawieszki
  • świeczki, podkładki pod kubeczki i kartkę
  • słodko i herbaciane umilacze
  • świąteczne pierniczki
Bardzo serdecznie dziękuje za zorganizowanie wymianki i za prezenty.

Ciekawa jestem czy moja Znajdka znajdzie nowy dom,czy będzie musiała być u mnie... dzieciaki bardzo by chciały ,ale pies to obowiązek,oni niechętnie nawet z Cosmo wychodzą na długie spacery ,a co dopiero z dwoma.
Wspólny posiłek,nawet zgodny,tylko jaki on malutki w porównaniu do mojego beagle.
Teraz obydwa psiaki śpią snem sprawiedliwego.

5 komentarzy:

  1. Zobaczysz, że psina zostanie u Was i będzie niezmiernie wierna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta psinka oby ktoś dobry go zabrał
    bo chyba właściciel nie za bardzo odpowiedzialny
    skoro psiaka zgubił !!! Wymianka super
    pozDrawiaM poświątecznie i życzę udanego wskoku do
    Nowego 2014roku aby każdy jego dzień spełniał Twe
    marzenia i plany się ziściły w całości moja droga ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka wysłałaś, bardzo fajne drobiazgi.
    Miły piesek, może ktoś go przygarnie; trzymam kciuki.
    Pozdrawiam.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki super :) A psinka powinna zostać z wami jak nie znajdzie się właściciel, widocznie los tak chciał... Psiaki przyzwyczają się do siebie, same ustalą kto tu rządzi i na pewno będzie im raźniej we dwójkę jak domownicy wychodzą z domu... sama mam dwa psiaki, a właściwie psiury /bo wielkie/ i też ten pierwszy musiał zaakceptować nowego domownika... a teraz obydwa przygarnęły i kotka :))) ... Wszystkiego dobrego na Nowy Rok wam życzę :) i trzymam kciuki za Znajdka i za Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na czekoladową wymiankę:) zapisy do 06.01.2014r.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)