Obserwatorzy

wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień Babci

Dziś piękne święto-Dzień Babci a jutro Dzień Dziadka. Moje pociechy pobiegły już dziś,a właściwie to ja je zawiozłam,do dziadków. Widzimy się bardzo często,mieszkamy niedaleko siebie lecz taka okazja jest raz do roku i cieszy mnie to że same dzieciaki pamiętają o tym święcie.
Ja zaczęłam zastanawiać się jak dużo zawdzięczam dziadkom. 
Po babci Kasi,mama taty,mam tzw ciężki charakter, czyli stawiam na swoim i dążę do wytyczonego celu.
Babcia Genia, przekazała,przynajmniej mnie i moim dzieciom język niemiecki,który z łatwością "wchodzi" nam do głowy.
Dziadek Władek,tata taty,to rolnik z krwi i kości,który kochał przyrodę i zwierzęta,nie miał w zwyczaju się spieszyć i denerwować byle czym.I to po nim chyba kocham kolor zielony i posiadam wewnętrzny spokój.
Dziadek Józek,były wojskowy o smukłej wyprężonej postawie,szybkim kroku i donośnym głosie zaszczepił zamiłowanie do Polski.
Za to wszystko należy się im wielki szacunek,bo choć to byli prości ludzie,to jednak wspaniali i kochani prze swoje dzieci i wnuków.
(zdjęcie z internetu)
Do mnie przyleciały sowy. zostało mi trochę filcu więc postanowiłam wykorzystać go na takie małe stworki.Szyłam je po raz pierwszy,oczka nakleiłam gotowe.
Bardzo sympatycznie te moje stworki wyszły, mnie się bardzo podobają:)
Będąc dziś w moim ulubionym sklepie z różnymi "przydasiami"w gablocie zobaczyłam już dekoracje na święta wielkanocne. Właścicielka pozwoliła mi kilka sfotografować.
I juz powoli wiosenne dekoracje w oknie wystawowym:kulka ratanowa i gałązka storczyków.
Na koniec coś ku pokrzepieniu. U mnie za oknem marznący deszcz,a w domu...wiosna dzięki pięknym tulipanom.Od razu cieplej się robi gdy na nie spoglądam:)


3 komentarze:

  1. I właśnie warto takich ludzi wspominać!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich dniach warto o nich pamiętać i wspominać :)
    Piękne sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będąc ostatnio w pasmanterii na wystawie zauważyłam misie, gdzie forma był kształt wykonany ze styropianu, a wykończony cekinami i specjalnymi szpilkami. Nie widziałam jeszcze czegoś takiego, ale wygląda to obłędnie i od razu rzuca się w oczy!! Muszę tego kiedys spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)