Obserwatorzy

środa, 12 lutego 2014

Czerwono mi:)


Już niedługo jedne z zapożyczonych,ale na stałe wrośniętych świąt świeckich-Walentynki. Wszędzie dominują serduszka i kolor czerwony. Jest to niezwykle sympatyczne,że można komuś powiedzieć Kocham Cie i coś miłego podarować:)

Brałam udział w Wymiance walentynkowej zorganizowanej przez Gosię, która jednocześnie była moją wymianką.
Oto co dla niej przygotowałam:
  • serduszka na piku
  • zawieszkę
  • wisiorek
  • bransoletkę
  • czekoladkę,herbatkę, koraliki i świeczki

Dla mnie prezenty przygotowała Marta.
Oto co przywędrowało od niej

  • karteczka i trochę dodatków do niej

  • aniołek-amorek,bransoletka i serwetki
  • notesik,kawę,cukiereczki i super przyprawę
Bardzo serdecznie dziękuję za zorganizowanie wymianki i prezenty:)


Jak święto zakochanych to nie może zabraknąć królowej kwiatów-róży.
Taką małą manufakturę otworzyłam na prośbę mojej dyrekcji,która kwiatami zapragnęła witać gości na balu w naszej szkole.
Na koniec serce,które dostałam od syna.
Ciekawe czym w tym roku obdaruje mnie św. Walenty;)


2 komentarze:

  1. Najbardziej wzruszyło mnie serce od syna...
    Przechowuję wszystkie takie pamiątki, choćby były najskromniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale serdecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)