Obserwatorzy

piątek, 12 grudnia 2014

Dortmund i Lünen

Dzięki Ani, Grzesiowi i Jensowi gościłam w dwóch pięknych niemieckich miastach podczas okresu przedświątecznego:)
Ania i Jens mieszkają w Lünen.
Zapraszam na krótki spacer po starym i nowym mieście.
A to już piękny, świątecznie przystrojony Dortmund.
Bardzo dziękuje Ani i Jensowi za ciepłe przyjęcie oraz Grzesiowi, że mnie do nich i w takie ciekawe miejsca zawiózł:)
A teraz chwalę się kolejnym prezentem od Mikołaja w ramach wymianki mikołajkowej. Zrobiła go dla mnie Kinga.
Od Kingi otrzymałam moc prezentów.
Bardzo dziękuję Kindze, że zechciała być św. Mikołajem:)

















4 komentarze:

  1. Miasta bardzo ładne zadbane - jak to w Niemczech. Porządek musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny wyjazd miałaś, ślicznie tam a nocą to już w ogóle cudnie :)
    Kochana przyślij mi proszę zdjęcie Twojego prezentu z mojej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze zobaczyć znajome miejsca, zwłaszcza iz dawno mnie tam nie było. :-)
    Bardzo dziękuję za wspaniałe wymiankowe prezenty! Dotarły do mnie kilka dni temu. Są cudne! Jutro wrzucam zdjęcia na bloga.
    Pozdrawiam światecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)