Obserwatorzy

piątek, 16 stycznia 2015

Czerwień

Powoli zapominamy już o świętach choinkowych a do naszego życia wkrada się kusząca czerwień:) 
Dlatego i ja postanowiłam zrobić coś czerwonego czyli na zbliżające się Walentynki. Tak oto powstał różany świecznik.
A teraz troszkę zmieniam temat, czyli wracam do moich "młodzieńczych lat szkolnych. 
Postanowiłam wzorem moich szkolnych dzieciaków zrobić sobie takie pamiątkowe zdjęcie:)
Bardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa, postaram się nadrobić komentarzowe zaległości w weekend, ponieważ teraz prowadzę nierówną walkę z ocenami opisowymi:) 





9 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcie! Świecznik fajny, ale to zdątko zdominowało wpis:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny świecznik, pięknie będzie zdobił stół podczas romantycznej kolacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest walentynkowo, jest. Jeszcze tylko szampan, a może gorąca kawa z pianką, nastrojowa muzyka, świece i można rozpocząć walentynkowy wieczór:-)
    A ja też mam takie zdjęcie:-) Tyle, że sprzed... liczę, liczę... jeszcze liczę... wyszło mi, że sprzed jakichś 37 lat!!!! No i czarno białe:-)
    Twoja pogodna mina cieszy:-)))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią nauczycielkę. W szkolnej ławie wyglądasz obłędnie !! Na tema ocen opisowych co nieco wiem ,, bo moja córka tez jest nauczycilką I -III i osostni tydzień spała po 4 godz.
    Świeczniki decou to mój fal fioł więc podziwiam , jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nastrojowy świecznik - od razu czuje się atmosferę Walentynek.
    Oceny opisowe chyba bardzo męczące i czasochłonne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynkowy różany świecznik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świecznik jest świetny!!!
    A ławka jeszcze lepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecznik - cacko!
    Świetne to zdjęcie w szkolnej ławie. Pokazuj nam się częściej moja droga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)