Obserwatorzy

piątek, 30 września 2016

Śladami Cystersów

Dziś chciałam zaprosić na wędrówkę do uroczego miejsca, w którym czas płynie inaczej:) Zapraszam do Henrykowa do Klasztoru Księgi Henrykowskiej.
Warto odwiedzić to miejsce, zatrzymać się w wiecznej życiowej pogoni i zadumać się na chwilę.
Miała również w tym tygodniu przyjemność uczestnictwa w promocji tomiku poezji wspaniałej lokalnej poetki Stanisławy Krawczykowskiej. Jest to już czwarta publikacja tej poetki.Niby nic nadzwyczajnego, przecież ludzie wiersze piszą, ale... pani Stanisława skończyła 90 lat!!! Dalej jej umysł jest lotny, a słowa same układają się w strofy. Na promocji pojawiło się wiele osób,a sama poetka nie kryła wzruszenia.Oby więcej takich pozytywnie zakręconych  ludzi było:)



6 komentarzy:

  1. Życzę Ci kolejnych tak pięknych wypraw... ;) A poetka musiała być naprawdę niezwykła :) Chciałabym być w tak dobrej formie w jej wieku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne klimatyczne miejsce.
    Dziękuję również za udział w mojej wymiance. Przypominam o przesłanie emaila na adres aanecialol@gmail.com z potwierdzeniem i adresem wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Henryków jest uroczym i wyjątkowym miejscem.Zrobiłam sobie tam wycieczkę rowerową.Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna wycieczka, z pewnością warto się wybrać. A autorka mnie zachwyciła. Jestem pod wrażeniem takich ludzi. I marzy mi się aby też mieć w tym wieku taką kondycję psychiczną :) ale ja nawet nie liczę, że tyle pożyję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie małe urocze miasteczka! Miłego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)