Obserwatorzy

niedziela, 6 sierpnia 2017

Wymianka wakacyjna u AnGer

Miałam przyjemność brać udział w wymiance wakacyjne , edycja lipcowa u AnGer.
Od Gosi przyleciały do mnie wspaniałe prezenty.
A oto mój prezent dla Gosi.
Bardzo serdecznie dziękuję za prezenty i miłą zabawę:)
A to przyczyna mojego "rozleniwienia" blogowego. Wiadomo co może robić nauczyciel na wakacjach...wszystko, aby ładnie i zdrowo wyglądać 1. 09 :) Postanowiłam "naprawić" pewne niedoskonałości mojej nogi-żylaki. Zostały one potraktowane laserem oraz ostrzyknięte pianką. Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający. 
Jako środki zapominające o bólu, posłużyły koraliki. Powstały takie dwie bransoletki. Wersja minimalistyczna z krzemieniem pasiastym oraz wersja "na bogato". Obie trafiły już do nowej właścicielki.

8 komentarzy:

  1. Czego to nauczyciel nie zrobi, żeby być w 100% formie dla swoich uczniów... skąd ja to znam... Świetne prezenty dostałaś i równie świetne przygotowałaś! Bransoletki są genialne.. sama chętnie bym takie do szkoły nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka widać, że udana! :)
    Życzę Ci by efekty zabiegu były zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rybki, bransoletki i inne przedmioty wysłałaś - ładne i gustowne.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna wymianka, piękne prezenty, zycze szybkiego powrotu do zdrowia ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczami się obdarowałyście :).

    Bransoletki śliczne :).

    W takim razie życzę Ci nogi jak u modelki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenciki wymiankowe!
    Bransoletki śliczne.

    A w kwestii żylaczków napiszę wieczorem maila ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)