Obserwatorzy

niedziela, 14 stycznia 2018

Styczeń?Zima?

Patrząc na przyrodę zastanawiam się jaką mamy porę roku i jaki miesiąc. Może to wydawać się dziwne, ale ... u mnie na parapecie kwitnie grudnik a na podwórku są jeszcze stokrotki. 
W prezentach świątecznych i urodzinowych dostałam kilka książek. Poczyniłam więc zakładki, aby nie zaginać rogów w miejscu zakończenia czytania.
Zimowa zakładka, podobną zrobiłam na jedną z wymianek.
Kocia zakładeczka z modnymi w tym roku perełkami.
Z takimi zakładkami milej się będzie czytać:)





10 komentarzy:

  1. Super zakładeczki! Pewnie, że lepiej się czyta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam wątpliwości co do pory roku... widzialam ostatnio w czyimś ogródku prymulki...
    Niech już przyjdzie wiosna! Albo chociaż śnieg :p co by się poczulo ta zimę...

    A zakładki super, szczególnie ta z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima w tym roku jakaś dziwna. Fajne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mięciutkie zakładki; przyjemnie je potrzymać w ręce.
    Stokrotki - a więc do Ciebie przyszła wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne , są te zakładki.Swietne kolory.Pogoda jest okropna dzisiaj słońce ,śnieg,wiatr.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będzie się super czytało. Piękne zakładki.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, jeszcze nie miałam okazji: WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te zakładki :) zwłaszcza ta pierwsza mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój grudnik kwitnął w grudniu, a teraz znowu widzę tam jakieś pączki!
    Zakładeczki super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)