Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2018

Jest akcja

Przeglądając posty na fb trafiłam na akcje, której adresatkami są kobiet z choroba nowotworową. Nie chodzi w niej o pieniądze, ale o przekazanie czegoś kolorowego na poprawę humoru. 
Wystarczą jakieś chustki, apaszki i kolorowe drobiazgi
Ode mnie poleciały chusteczki oraz drobne gadżety.
Na zakończenie coś dla ciała i coś dla oka:)
Wspaniałe kalorie, którymi raczyłyśmy się z koleżankami na babskim wieczorze. 
I kolorowe letnie kwiaty.
Pozdrawiam cieplutko w ten pierwszy dzień lata:)



9 komentarzy:

  1. Wow ten owocowy puchar wygląda super!!!
    Akcja z kolotowościami świetna, drobiazg zawsze poprawi humor...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę się przyłączyć do tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie 😊moze sie Pani do mnie odezwacvw sprawie akcji Daj Cos Kolorowego.pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Urocze są te Wasze wymianki.
    Zdolne są z Was kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ślinka cieknie. Desery wyglądają obłędnie:)
    Pomysł na takie upominki bardzo trafiony.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała akcja, brawo dla Ciebie. Wspaniale, że pomagasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. serdecznie dziękujemy Pani Beacie za przyłączenie się do akcji! I zapraszamy na fb: https://www.facebook.com/kolorowelodzkie/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chcę ofiarować coś kolorowego. Niech cieszy czyjeś serce.
    Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)