Obserwatorzy

sobota, 13 października 2018

Dzień Nauczyciela

Kilkadziesiąt lat pracuje już w zawodzie, który jest również moim powołaniem oraz wielką pasją:)
Na początek moja skromna osoba w wersji corocznych zdjęć szkolnych.
Hihihi ...tak wiem ile mam lat, ale za każdym razem jak jest fotograf w szkole robię sobie zdjęcia takie jak uczniowie. Jest to miła pamiątka:)
Takie słodkie coś otrzymałam od moich najmłodszych uczniów. Trochę się obawiałam, jak kilka lat temu weszłam po raz pierwszy do takich maluchów. Nigdy wcześniej z takimi dziećmi nie pracowałam, ale teraz już nie mam takich obaw.
A to już jesień w pełnej krasie od mojej dorosłej klasy III SP.
Na zakończenie zwykłe bransoletki do pracy. Ostatnio polubiłam wersję mini.
Uciekam do ogrodu, sprzątać liście, których ciągle jakoś przybywa.



7 komentarzy:

  1. Wyglądasz kwitnąco.:) Piękne bransoletki i wspaniałe prezenty od uczniów.:) Pozdrawiam i życzę sukcesów zawodowych oraz aby podejmowany trud był źródłem satysfakcji.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na takie same zdjęcia jak uczniowie :).
    Jakbym pracowała w zawodzie, to też bym obchodziła Dzień Nauczyciela :).

    Śliczne bransoletki zrobiłaś. Podoba mi się ta z "kamyczkami" :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło patrzeć na tak promieniującą radością kobietę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! zazdroszczę tego zapału ;-D Bransoletki prezenciki super:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kiedyś zauważyłam, że wiele z blogerek-hafciarek-rękodzielniczek to nauczycielki. Ja również do tego grona należę :) Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego, radości i zadowolenia na co dzień:) a bransoletki urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wszystkiego najlepszego. Życzę dużo sił i energii na dalsze lata.
    Jak wiesz, też jestem nauczycielką. Obecnie pracuję i w gimnazjum i w szkole podstawowej.
    Ślicznie wyglądasz.
    Moc uścisków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)