Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Wspomnienia

Dziś trochę nietypowo... Na stronie internetowej mojego miasta pojawiły się zdjęcia ze studniówek z minionego wieku. Było ich 282, na jednym z nich odnalazłam moją skromną osobę:) Zdjęcie jest z roku 1986, jak szybko mija czas. Byłam zaproszona jako osoba towarzysząca do szkoły mojego kolegi :)
Ciekawe czy zgadniecie, którą młodą damą jestem? Jak kiedyś bawiono się w moim mieście można zobaczyć tutaj.
Powoli "wyrabiam" moje skarby koralikowe.Powstały kolejne bransoletki.
Ze szkła weneckiego ze śnieżynką.
Z kamyczkami i różnymi przekładkami.
A to już moje zakupowe cudo jakby z lat 90-tych ubiegłego wieku. Taki kwadraciak pasujący bardziej do grubych swetrów.
Na zakończenie moje łaciate cudo. Zrobiłam w tygodniu zapiekanki. Syn zjadł dwie, a pozostałe jak to młodzież"na potem". "Potem" już nie było, nie zdążyło... Cosmo był szybszy... jedynie pieczarki nie zostały skonsumowane.


11 komentarzy:

  1. Ojej! jak mnie się marzy za biżuty wziąć, ale na razie nie ma szans! nazapisywałam się na zabawy kartkowe i pozamiatane...Super biżutki!Ta z kamykami dla mnie rewelacyjna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Studniówka .... och kiedy to było!!!Fajnie jest popatrzeć na stare zdjęcia :)
    Obstawiam osobę w środku , że to Ty :)
    Fajne biżutki **
    A pies przynajmniej się najadł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak to miło wrócić do takich wspomnień. Bardzo chciałabym mieć taką bransoletkę, jak Na pierwszym zdjęciu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno, to zdjęcie sprawiło Ci wiele radości :).

    Bransoletki są śliczne :).

    Piesek sprytny wie co może mu zaszkodzić :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  6. Myślę, że jesteś pierwszą damą :). Bransoletki śliczne, szczególnie druga mi się podoba. Z pieskami tak bywa, dobrze że chociaż pieczarki zostawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba ta druga panna :)
    Twój pesio jest uroczy.:) Biżuteria też mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne wspomnienia.Bansoletki są cudowne .Świetnie dobrane kolory .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to jest z pieskami, to samo miałam przez 15 lat:) Stawiam na pierwszą pannę z lewej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie czasem powspominać, zatrzymać się i patrzeć wstecz-w minione dobre wspomnienia. Bizu śliczne! Cosmo jest kosmostyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha Mały, słodki urwis. :D Mój Timmi też pewnie zjadłby. Przed nim trzeba chować, bo nie jest mały i wystarczy chwila, by wszystko znikło ze stołu, on nie je, on połyka. :D Bransoletki rewelacyjne, wszystkie mi się podobają. Ciekawe, stylowe, no boskie. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)