Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2019

Nareszcie

Nareszcie mogę chwilę odpocząć od prac, papierów i różnych innych spraw...dwa miesiące wolności:) Już zaplanowałam mój odpoczynek- wymiana okien, zmiana podłogi w kuchni, ale to już na spokojnie.
Chciałam się pochwalić jak prosto i pięknie można  zapakować drobiazg ...choć jeszcze nie wiem co w środku, bo szkoda niszczyć opakowanie.
Zostałam również poczęstowana kawałkiem tortu od "zerówki".
I jeszcze bezkrwawe polowanie. 
Wśród liści odpoczywał sobie motylek:)

7 komentarzy:

  1. Naprawdę przepięknie zapakowany prezent. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! Odpoczywaj, relaksuj się i realizuj swoje wakacyjne plany! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, przede wszystkim odpocznij! Ja też mam taki zamiar.:)
    Prezenty - cudne!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zapakowane prezenty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)