Obserwatorzy

niedziela, 27 października 2019

Prywata

Tydzień temu otrzymałam zaproszenie na koncert.
W tym chórze od prawie  10 lat z przerwą na studia inżynierskie (choć i tak nieraz był proszony o występ i przyjeżdżał ) śpiewa mój średni syn. Poczułam się jak VIP:)
A to plakat informujący o tym wydarzeniu.

Mój syn jest niezwykle do mnie podobny-szczególnie z ta brodą.
Pozostałe chóry równie wspaniale się zaprezentowały.
I jeszcze smakowity torcik.
Na prawdę byłam dumna. I wiem, że lata wożenia syna na próby, koncerty, odbieranie w środku nocy opłaciły się. Jednak bez jego wielkiej pasji i poświęcenia np 3 godziny prób 2 razy w tygodniu nie osiągnął by tak wiele:)

5 komentarzy:

  1. Dla matki i takie chwile zawsze będą wyjątkowe i przepełnione ogromną radością. Gratuluję kochana wspaniałego syna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ogromnie. Wiem jakie to wspaniałe uczucie oglądać swoje dziecko na scenie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak zdolnego i przystojnego syna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wspaniałe uczucie oglądać swoje dziecko na scenie, ale także występować w chórze samej.
    Jeszcze nie tak dawno i ja śpiewałam w chórze, mniej może liczącym się bo parafialnym.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję sukcesu Syna!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)