Obserwatorzy

wtorek, 26 maja 2020

Dla mamy

Dzisiaj święto wszystkich mam. Ja dopiero niedawno zaczęłam doceniać skarb w postaci swojej mamy. Różnimy się wszystkim, ale jest to najważniejsza osoba w moim życiu.
Dla mamy zrobiłam taki zwykły komplet: korale i bransoletka-biało-czarno-szare.
 Ja od moich dzieciaków dostałam książkę i coś co zmusza do aktywności-smartbanda.
Kochane mamy wszystkiego najlepszego, najserdeczniejszego, najwspanialszego. Choć czasem nasze pociechy sprawiają nam dużo kłopotów i przyprawiają o siwe włosy to ... nasze dzieciaczki są dla nas cudownym prezentem, który los mógł ofiarować:)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne prezenty. Każda mama byłaby z nich zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dla mamy. Idealny naszyjnik i bransoletka
    w delikatnych stonowanych kolorach. Mama to największy skarb :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macierzyństwo to najpiękniejszy dar...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)