Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Czasem słonce, czasem...

Niestety na dworze szaro i buro co wpływa i na całe otoczenie. Ludzie stają się jacyś tacy mniej życzliwsi, bardziej drażliwi.Osobiście doświadczyłam jak trudno niektórym osobom zrozumieć,że złe postępowanie może bardzo ranić innych. Za dobrze wykonaną pracę potrafią się odwdzięczyć "miłym"słowem ot tak aby tylko podenerwować drugą osobę,bo nic innego nie mogą osiągnąć. Czy ta złośliwość to ich prawdziwe oblicze...Jak trudno niektórym zrozumieć podstawowe prawdy życiowe. Mały kamyk potrafi wywołać lawinę, a zła energia zawsze wróci ze zdwojoną mocą do osoby, która ją wysłała.
Niedawno jedna z moich koleżanek w pracy powiedziała:"Przestań się uśmiechać, bo z czego masz się cieszyć?"...a ja na przekór tym, którzy mnie bombardują złymi fluidami, cieszę się życiem i szukam w nim radości. 
Znalazłam na fb taki cytat wklejkę, która bardzo pasuje do moich ostatnio tygodniowych doświadczeń życiowych
Kiedy życie daje ci sto powodów do płaczu, pokaż mu, że masz tysiąc powodów do radości:)
A to moje dwa z wielu powodów do radości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)