Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

Wymianka kaszubska

Agnieszka wpadła na wspaniały pomysł zorganizowania wymianki związanej z haftem kaszubskim.Jest to jeden z najbardziej znanych polskich haftów ludowych. Inspiracji nim powstaje coraz więcej. Jest wiele szkół haftu kaszubskiego. Oto kilka pięknych wzorów.
 
 

Moja wymiankową para była Wiola od której otrzymałam same wspaniałości:) Bardzo ci Wiolu dziękuję:)
 
 
 Ja przygotowałam dla Wioli to o co poprosiła, mam nadzieję,że jest zadowolona:)

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł takie wymianki, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana wymianka. Regulamin mówi, że chwalenie od dzisiaj dopiero, ale co tam. Sama się dziwię, że wytrzymałam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa wymianka, szkoda że przegapiłam, wszystkie prezenty świetne. :)
    Dziękuję za udział w Candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna wymianka , każdego by uradowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje jedynie podziwiać taką ręczną pracę...

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW kaszubskie wzory śliczne, a bransoletka z kolczykami obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)