Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2016

Koniec

Tytuł trochę przewrotny,ale jak wiadomo każdy urlop ma swój koniec, nawet ten dwumiesięczny;)
Od jutra znowu będzie odliczanie do wakacji:)
W oknach wystawowych i nie tylko zaczyna gościć jesień.
Dla mnie to również czas porządków, na działce, w ogródku oraz w moich przydasiach i innych rzeczach, które są porozkładane w różnych miejscach. Na jednym z portali znalazłam ciekawy i mało pracochłonny organizer.Jego wykonanie jest bardzo proste.
Potrzebujemy rolek po papierze toaletowym, taśmę dwustronną, pudełko po butach lub inne, dowolne elementy zdobnicze.
Do pudełka wkładamy rolki, łącząc je ze sobą za pomocą taśmy dwustronnej co zapobiega wpadaniu.
Taśmą dwustronną mocujemy je również do ścianek pudełka.
Po zakończeniu umieszczania i przyklejania rolek, obkleiłam ścianki zewnętrzne folią samoprzylepną i nakleiłam pasek. Ozdobić taki organizer można dowolnie wg własnego uznania.
W ten sposób powstał organizer na nożyczki, nożyki, kleje, patyki itp. Mała, prosta rzecz, a cieszy
Mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie mi zlokalizować niektóre potrzebne rzeczy:)

Kończąc urlopy, wakacje, wypuściliśmy razem z sąsiadami w niebo lampion z życzeniami... każdy ze swoimi. Powinny się spełnić, ponieważ poleciał on bardzo, bardzo wysoko.




5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na taki organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na ogaizer.Przykro,że konczy się lato.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co dobre szybko się kończy. Ale zostały świetne zdjęcia i wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)