Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2016

Moje marzenie

Od kilku lat nosiłam się z zamiarem wyjazdu do jednej z europejskich stolic. Kiedyś masowo się tam jeździło na handel wymienny, ale ja chciałam zobaczyć ją innym okiem. 
W tej wycieczce,bo tym razem to była zorganizowana impreza, postanowiła towarzyszyć mi córka.
Zapraszam na spacer po pięknym... Budapeszcie:)
Obowiązkowy punkt zwiedzania Plac Bohaterów.
Park miejski Varosliget.
 Baseny termalne
Wyspa Małgorzaty.
Pozostałe cuda stolicy.
Wszystkie te cuda i cudeńka architektoniczne przepięknie wyglądają nocą ze Wzgórza Gellerta.
Teraz trochę inaczej.
Na koniec zwiedzania mina mojej córki... bezcenna;)
Wiem, że do tego miasta będę wracać; sama lub z kimś, ale będę ,bo w nim jest magia.
Oczywiście na taką "wyprawę" należy zbierać pieniążki.
Które zostały wydane na to co lubię:) 
Edycja limitowana, wzorowana na biżuterii księżnej Sissi- posiada certyfikat.
Zwiedziliśmy również Eger, Esztergom i Szentendre...ale to już kolejna bajka:)










1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)