Obserwatorzy

czwartek, 29 grudnia 2016

Chwalę się

Koniec roku to czas podsumowań. Mogę z pełną satysfakcją powiedzieć, że mijający 2016 nie był taki zły, a wręcz spełnił więcej niż zakładałam sobie. Oby 2017 był równie udany... 
Na początek chciałam pochwalić się "upolowaną" na wystawkach zdobyczą za 10 zł.
Polowanie trochę trwało, ale warto było.
Kolejny prezent dostałam jeszcze przed Świętami od Akrimdolls w ramach wymianki urodzinowej.
Co wysłałam ja i inne dziewczyny do Akrimdolls można zobaczyć tutaj.
Na zakończenie karteczki świąteczne i urodzinowe od bliższych i dalszych znajomych.
Bardzo serdecznie chciałam wszystkim podziękować za: 

  • ciągłe motywowanie mnie do dalszej pracy,
  • wspaniałe prezenty w wymiankach,
  • wszystkie miłe słowa skierowane pod moim adresem
  • wszystko i za jeszcze więcej;)
A na Nowy 2017 Rok życzę zdrowia, wytrwałości, miłości, wyobraźni, kreatywności... 

  






5 komentarzy:

  1. Świetne prezenty z wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze wymianki :) Bardzo ładne kartki świąteczne.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana na Nowy 2017 Rok życzę Ci zdròwka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)