Obserwatorzy

niedziela, 10 września 2017

Jesień

Jesień to taki fajny, kolorowy czas. Jadąc do jednej z wioski na festyn spotkałam takie ciekawe instalacje.

Chciałam również pokazać prezenty w ramach wymianki organizowanej przez AnGer.
Dla mnie prezent przygotowała Ania.
Mój prezent powędrował do Bożenki
W moim mieście został zorganizowany Jarmark Powiatowy i III Dzień Organizacji Pozarządowych. 


Był przemarsz, pokazy kulinarne promowały się rożne koła i sekcje. Obszerniejszą relację można zobaczyć Tu. Jak to wspaniale, że ludzie coś robią nie tylko dla siebie, ale i dla innych:)




5 komentarzy:

  1. Dożynkowe dekoracje ze słomy stają się modne :) W mojej gminie też były. W zeszłym roku widziałam tak skonstruowany kombajn :) A w tym roku w wiosce, która słynie z policjantów z radarem zrobili ze słomy radiowóz, policjanta i znak ograniczenia prędkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha już pierwsze zdjęcie jest boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezabawne te dekoracje , wywołują uśmiech na twarzy :)
    Oj po tych stoiskach to bym pobuszowała !
    Dziękuję za kartki i słowa otuchy , pisz coś na nich , jeśli jeszcze mi wyślesz , wtedy zostaje pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)