Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2018

Wymianka książowa

Lubię czytać książki, dlatego zapisałam się na wymiankę książkową u Dominiki.
Ja przygotowałam prezent dla Małgosi.
Małgosia obdarowała mnie również wspaniałymi książkami, które od razu zostały przeze mnie przeczytane:)
 Z tą wymianką było jednak trochę zamieszania, tzn Małgosia prezent wysłała, ale on do niej wrócił z adnotacją, że nie ma takiego adresu. Ja mieszkam na małym osiedlu prawie 30 lat, mój dom jest ostatnim na ulicy, nazwisko mam niemieckie ...owszem był błąd w nr domu zamiast 40 było 50, ale listonosz nawet nie zapukał, wolał paczkę zwrócić. W związku z tą niedogodnością dla Małgosi, dla mnie i dla Dominiki postanowiłam zrobić jej niespodziankę. Poleciała do niej dodatkowa pozycja oraz drobne gadżety-zawieszki i podkładki pod kubeczki.
Bardzo serdecznie dziękuję Małgosi i Dominice za miłą zabawę:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z wymianą, super niespodzianki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kapitalna wymianka.
    I niezwykle cenne, ba bezcenne:propaguje czytanie książek.
    Moc pozdrowień!
    ps. Odnośnie listonosza...
    Może natłok pracy, brak czasu, tona obowiązków na zbyt mały czas, może jeszcze terenu nie znała ta osoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa wymiana.
    Ja ostatnio czytam tylko wcześnie rano. Potem oczy mi "szwankują".
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)