Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie

Witam w ostatnim dniu Starego Roku. Nie było mnie podczas Świąt ponieważ trochę świętowałam zarówno bożonarodzeniowo jak i  urodzinowo. Ale może po kolei.
Na początek moja choinka...taka piękna dzięki Wam moje drogie blogowiczki:)
Następną niespodziankę sprawiły mi moje dzieciaki:)W dniu urodzin, a była to okrągła rocznica, otrzymałam od nich iście królewskie prezenty. Szczególnie cytat na kartce wywołał uśmiech na mej twarzy.
 I ostatni dzień świętowania 50-lecia istnienia na świecie:) Dzięki mojej rodzinie, koleżankom, kolegom, sąsiadom i wielu jeszcze innym super ludziom bawiłam się świetnie i stwierdziłam, że mam moc na dalsze co najmniej 50 lat:).
A Ania, Ania i Grażynka napisały nawet laudację na moje urodziny:)
I jak tu nie kochać tak wspaniałych osób:)

A na Nowy Rok życzę Wszystkim zdrowia-doceniłam to życzenie dopiero w tym roku, szczęścia, ogromu miłości i wiary w ludzi:)
(z internetu)


3 komentarze:

  1. Oby nadchodzący Nowy Rok był jeszcze lepszy od poprzedniego kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko wszystkiego dobrego w Nowym Roku i na te piękne równe urodziny, żyj 100 lat. Laudacja świetna z humorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)