Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Dziękuję:)

W sobotę byłam na niecodziennej uroczystości... zostaliśmy zaproszeni do wspaniałych przyjaciół na poświęcenie kapliczki,która stanęła na ich podwórku. Figurkę podobną do Matki Boskiej Krużlowskiej wykonał miejscowy artysta-samouk, a pozostała koncepcja to gospodarzy i ich dzieci.

I tak zaczęłam się zastanawiać za ile wspaniałych rzeczy ja powinnam podziękować?
Za wspaniałe dzieciaki-Agnieszkę, Kamila,Przemysława :)

za cudownych Rodziców:)
za najlepszych przyjaciół jakich mogę mieć-wspaniałych Anię i Stasia,
mądrego doświadczeniem życiowym Mirka,
dużego wzrostem i sercem Marcina,
pomocnych Alę i Roberta,
zawsze mnie wysłuchujących  Małgosię i Andrzeja,
jeżdżącego ze mną kiedy tylko poproszę Andrzeja,
zawsze uśmiechniętego i przekonującego mnie, że cisza,spokój,nuda i bure podkoszulki to sposób na życie ks.Jacka...
i wielu, wielu wspaniałych ludzi których los postawił na mojej drodze.

Za dobroć,serce,miłość... DZIĘKUJĘ 
O ile uboższe byłoby moje życie bez sprawdzonych przyjaciół i cudownej rodziny.

Nasze życie to ulotna chwilka tutaj na Ziemi,dlatego powinniśmy jak najlepiej ja przeżyć i zostawić coś po sobie. Ktoś kiedyś powiedział: "Tak długo żyje człowiek, jak długo żyje o nim pamięć"

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)