Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Wymianka książkowa u Etoile

Wzięłam udział w wymiance książkowej zorganizowanej przez Etoile .Moja wymiankową para była Justyna. Od Justyny dostałam 2 książki-jeden romans, a drugi kryminał, piękne serduszko z ptaszkiem, zawieszkę oraz słodkości dzięki którym jesienne wieczory będą milsze:)
 
 
Ja dla Justyny przygotowałam również dwie książki, słodkości oraz bransoletkę:)
 
 
Bardzo dziękuję Etoile za zorganizowanie wymianki oraz mojej wymiankowej parze za zabawę:)

Jest mi troszkę teskno i smutno na duszy, gdyż ..."pozbyłam "sie jednego członka naszej rodziny. Aguśka już w środe pojechała na studia...wiem taka kolej rzeczy jak mawia mój znajomy "był czas przywyknąć" tym bardizej, że to już trzeci!!!rok jej studiowania,ale zawsze to było tak miło z nią porozmawiać,pochodzić po sklepach,tak super jak ona była, chociaż chłopcy narzekali na jej ciągłe sprzątanie,czepianie się o byle co. Ciekawe jak teraz oni ogarną temat odkurzacza i mopa;)
A za oknem na przekór wszystkiemu, przynajmniej u mnie  wstaje złota polska jesień...kocham tę porę roku, zarówno jej ciepłe promienie, mgliste ranki lub wilgotne wieczoru.
I tak sobie nieraz siedzę,popijam kawę,czytam lub przeglądam książki i zastanawiam się komu zawdzięczam to jaka jestem szczęśliwa. Nie potrzeba góry złota, wystarczą uśmiechy znajomych,dobre słowa, czułe gesty:)
Znalazłam kiedyś taki cytat w opisach internetowych na gg i staram się go stosować w życiu.
Szczęście to nie pociąg,lecz sposób podróżowania...podróżuję tylko pierwszą klasą, jestem szczęśliwa:)




5 komentarzy:

  1. dziekuję za udział w moim candy!:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu u Ciebie energetycznych kolorów. Dziękuję za udział w candy. Wyniki już wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tytuły, zarówno od Ciebie jak i te które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podobają i nawet już te nowe pozycje przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)