Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Winobraniem jesień się zaczyna...

Nie było mnie przez kilka dni,ale jak to we wrześniu ciągle słyszę :"Mamo,kup mi jeszcze zeszyt do...", "Mamo składka na...","Dokup...zamów...załatw..." czyli normalność na początku roku szkolnego;) 
Bardzo serdecznie chciałam powitać nowych obserwatorów,cieszę się ze choć kilka osób chce zobaczyć co  się u mnie dzieje. 
Na początek to co umili długie zimowe wieczory...lampka dobrego-mam nadzieje, że się uda wina. Nastawiłam wino z ciemnych domowych winogron,mam dwa rodzaje...chciałam też po raz pierwszy spróbować zrobić wino z jasnych ,ale moje pociechy były ode mnie szybsze i jasne winogrono znikło z gałęzi szybciej niż mogłabym się spodziewać:)
I jeszcze kilka zdjęć z jesiennego spaceru po lesie... ponieważ ja do lasu chodzę raczej towarzysko dla moich dzieci i psa-ktoś ich tam musi zawieźć, oni zbierają grzyby a ja ulotne chwile...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)