Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Kolory...

Marek Głogowski „Pora wesoła”
Kto powiedział, że jesień jest smutna,
Że ma kolor szarego płótna,
Że jej prawie nie widać we mgle?
Kto to wszystko powiedział?
Ja nie!
Dla mnie jesień to pora wesoła,
Roześmiana i gwarna jak szkoła!
Lśniąca skórką kasztana na trawie,
W odlot ptaka wpatrzona ciekawie.
Jesień – roztargniona malarka
Gubi farby po lasach i parkach,
A ja biegam wciąż za nią z ochotą
I znajduję brąz, czerwień i złoto!
Kocham Złotą Polską Jesień... choć wiem,że za chwile przyjdzie plucha, słota i szaruga to jednak teraz jest tak pięknie i kolorowo,aż się oczy śmieją:)

4 komentarze:

  1. Z radością witam Cię u siebie i z ciekawością zaglądam tutaj :) Jak tu ładnie...Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Aga z Pozytywnie Kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham piękną, polską, złotą jesień, ale niestety szybko się kończy i zaczyna być szaro-bura:(
    Pozdrawiam serdecznie
    T.
    p.s.Bardzo klimatyczne zdjęcia stworzyłaś to Twój kawałek ogródka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam z miłe słowa cieszę się że jesień w moim odbiorze się podoba:)To są fragmenty mojego podwórka oraz jesienne impresje spacerowe z moi psem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)