Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

Karteczkowo

Powoli zbliża się czas wysyłania kartek świątecznych. Miło jest dostać maila grającego i czy życzenia na fb lub nk,ale jednak nic nie zastąpi prawdziwej, pięknej kartki zrobionej i wysłanej tylko dla nas i do nas. Również i ja zaczęłam kartkotworzenie, choc daleko mi do mistrzostwa w tej dziedzinie;)
 
 
 
 
 WYMIANKA BRANSOLETKOWA
6 grudnia - jak dobrze wiecie,
Święty Mikołaj chodzi po świecie.
Dźwiga swój worek niezmordowanie
I każde dziecko prezent dostanie...

                  Halina Szal
Brałam udział w wymiance bransoletkowej zorganizowanej przez ...Liebreiz...malowane...
Ja dałam zrobiłam dla Uli taka oto bransoletkę z perłami,powinna przydać się na jakiś bal noworoczno-karnawałowy;)

oraz troszkę słodkości i przydasi:)
Ula zabawiła się w św. Mikołaja, gdyż jej paczuszka przyszła jako prezent mikołajkowy.Zrobiła dla mnie takie cudeńko kolorowe, dorzucając jeszcze troszke różnych różności.
Bardzo serdecznie dziękuję organizatorce i jednocześnie mojej wymiankowej parze za miłą zabawę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)