Obserwatorzy

wtorek, 25 grudnia 2012

Urodzinowo,prezentowo

Kolejny wspaniały, radosny świąteczny dzień. Dla mnie jest szczególny,bo....urodzinowy. Kończę dziś 43 wiosen, a właściwie zim:) nawet nie pamiętam kiedy ten czas minął, za mną już czas pieluch, bo dzieciaczki odchowane, studia skończone, robię zawodowo to co kocham, po pracy to co jest moją pasją, ma cudownych rodziców i wspaniałych przyjaciół, wiem na kogo mogę liczyć i bardzo to doceniam, a wokół otacza mnie miłość i szczęście.Niekiedy bywa trudno,bo przecież życie nie jest różami usłane, ale to się zapomina i potem jest już tylko lepiej i piękniej:)

Przed świętami z pięknymi życzeniami od blogowiczek, przyniósł listonosz piękne kartki świąteczne z wymianki organizowanej przez Hanię

Od Anuli, piękna Tilda
 
I choineczka od Dagmarki
 Ja wysyłałam karteczki do Edytki i Iwony.
Brałam też udział w wymiance organizowanej przez MarAsiową Ostoję.
Moją wymiankową parą była Dorota, od której otrzymałam same wspaniałości.
Ja wysłałam Dorotce również bożonarodzeniowe cudeńka:)

Bardzo dziękuję organizatorce i Dorocie:)
W tych dniach tak pięknych, oczekiwanych, 
gdzie gasną spory, goją się rany, 
życzyę zdrowia, szczęścia, miłości, 
niech mały Jezus w sercach zagości. 
Szczerości duszy, zapachu ciasta, 
przyjaźni, która jak miłość wzrasta.
 Kochanej twarzy, co rano budzi,
a wokół szczerych, życzliwych ludzi. 
Dla wszystkich moich przyjaciół:)

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego z pkazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze z okazji urodzin i Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i wszystkiego dobrego na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za prześliczną karteczkę. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na wyzwanie
    http://nowinkinowinki.blogspot.com/2012/12/rzucam-wam-wyzwanie-przeszycia.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)