Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

Wymianka dla mam:)

Angela zorganizowała Wymiankę Serduszkową dla Mam:)
Moją wymiankową parą była Agnieszka ,która tworzy cuda z masy solnej,papierowej wikliny i innych rzeczy.Zajrzyjcie do niej koniecznie,bo warto patrzeć na piękno.
Od Agnieszki przyfrunęła do mnie anielica
oczywiście serduszka i z papierowej wikliny i z masy solnej
oraz słodkości i przydasie:)
Ja dla Agnieszki przygotowałam
komplet koczyki i korale, broszkę oraz dwie bransoletki
 oczywiście serduszka i kartka z życzeniami
troszkę słodkości i przydasi
A całość prezentowała się tak
Jeszcze raz dziękują i Agnieszce i Angeli:)

6 komentarzy:

  1. Ja także dziękuję za udział w mojej zabawie ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka - sliczne prezenty. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wymianka ile sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe prezenty!!pozazdrościć,i sper też że wymianka sie udała!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi poinformować, iż wygrała Pani moje candy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi poinformować, iż wygrała Pani moje candy!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)