Obserwatorzy

sobota, 8 marca 2014

Dzień Kobiet

Dziś jeden z najsympatyczniejszych dni w roku-święto wszystkich kobiet.tych dużych i tych malutkich.do każdej kobietki ktoś biegnie z kwiatkiem,życzeniami.Jest to niewątpliwie bardzo przyjemne:)
W internecie mnóstwo jest życzeń,rymowanek,cytatów.Mnie jednak najbardziej podoba się myśl małego wzrostem,wielkiego umysłem Napoleona Bonaparte.
Piękna kobieta podoba się oczom,dobra kobieta -sercu.
Pierwsza jest klejnotem,druga -skarbem.
A to już kwiaty dla wszystkich Pań od Wiosny, przebiśniegi.Trudno uwierzyć,że rosną prawie w centrum miasta.
Brałam udział również w wymiankach, których finał powinien być dziś lub wcześniej.
Bardzo sympatyczna Wymianka kawowa,którą zorganizowała Małgosia
Moją parą była Greenfrog.
Zrobiłam dla niej
  • kolczyki
  • korale
  • przepiśnik
  • wisiorek
  • dołożyłam trochę tego i owego
  • podkładki pod kubeczki z kawą
Dostałam również wspaniałe rzeczy 
  • pudełeczko
  • bransoletki,kolczyki,pierścionek,zawieszkę
  • serwetkę
  • słodkie i przydasiowe co nieco
Wymianka w kolorze turkusu została zorganizowana przez Anię
Moją parą była Magda,dla której przygotowałam
  • korale
  • broszkę
  • kartkę z mojego miasta
  • trochę słodyczy i przydasi
Ja na swój prezent jeszcze czekam.
Ostatnie podsumowanie wymiankowe jest najsłodsze czyli wymianka babeczkowa zorganizowana przez Gosię
Moją parą była Agata,dla której przygotowałam
  • przeppiśnik
  • kolczyki
  • wisiorek
  • zawieszkę do telefonu
  • słodkości i przydasie

Od Agatki otrzymałam
  • przepiśnik
  • noteso-magnes na lodówke
  • słodycze,herbatki i przydasie.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję dziewczynom za wspaniałą zabawę i piękne prezenty:)
Na koniec nieco żartobliwie:)





4 komentarze:

  1. No to świętujmy. Miłego wieczoru. Prezenty wspaniałe. A my kobiety, cóż jesteśmy ciągle jedna wielką zagadką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie są KOBIETY:_)))))))))
    A wymianki są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. bo kobieta cudem boskim jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wymianki. Dziękuję Ci serdecznie za udział w tej organizowanej przeze mnie. Mam nadzieję, że prezent dojdzie i że będziesz zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)