Obserwatorzy

czwartek, 20 marca 2014

Wiosennie

Gdzie jest wiosna
Wiosna, wiosna już tuż, tuż. 
Płaszcz słomiany spada z róż, 
Pączki ma już każdy krzak - 
To jest wiosny pierwszy znak. 
Drugi znak - zielony liść. 
Na wycieczkę czas już iść. 
Biegać łąką ile tchu, 
Szukać wiosny 
Tam i tu. (…)
Patrz uważnie 
Tu i tam, 
To je znajdziesz 
Wszędzie sam.
 

D. Gellnerowa
Dziś pierwszy dzień wiosny i choć zima była łagodna,nawet bardzo łagodna to jednak na wiosnę  każdy z utęsknieniem czekał.
Ja również postanowiłam zaprosić ją do swojego domu. Wstawiłam gałązki "złotego deszczu" ,które pięknie pod wpływem ciepła się rozwinęły.

Wiosenne dekoracje pojawiły się również w oknach mijanych przeze mnie na spacerze domów.
Wiosna jak wiadomo sprzyja różnym robótkom.Ja również postanowiłam trochę "porobótkować" świątecznie. Tak oto powstały kolejne owijanki i karczochy.
Na zakończenie mojego wiosennego postu chciałam zachęcić do lektury wspaniałej książki,która jeszcze raz potwierdza,że najlepszy wiek dla kobiety to 40+.
Pełna humoru, oryginalnych powiedzonek i innego spojrzenia na świat, sympatyczna lektura na miłe popołudnie. Warto spędzić czas ze wspaniałymi kobietkami i zastanowić się jak my dbamy o siebie,nasze środowisko i najbliższych:)

4 komentarze:

  1. :) wiosna wiosna wiosna :) też mam forsycje :)
    a do tego żonkile :)
    cieplutko tak, że dziś w trampkach biegałam :)

    pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną wiosenkę wprowadziłaś do domu. Zawsze mam opory, czy ucinać gałązki forsycji, czy lepiej niech sobie rosną... Pozdrawiam ciepło i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślę, że najlepsze jest 50+

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja muszę się wziąć za jakieś ozdóbki świąteczne;)

    Nominowałam Cię do zabawy, więcej na moim blogu;) Jeśli masz ochotę to zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)